אפשר לנשום אוויר נקי. דרשו זאת מראש העיר

דקלה בן יעקב, מרכזת זיהום אוויר מתחבורה במשרד להגנת הסביבה, פרסמה בעיתון ‘גלובס’ טור שנשא את הכותרת “אפשר לנשום אוויר נקי. דרשו זאת מראש העיר“.בין השאר היא כותבת:

“לציבור יש יכולת השפעה על סדר היום הציבורי, וזה הזמן לפנות אל נבחרי הציבור ומקבלי ההחלטות, על-מנת לשפר את איכות החיים ביישוב שבו אתם מתגוררים, כך שתוכלו לנשום אוויר נקי יותר.” (סוף ציטוט).

מאבקים על שבילי אופניים לא הסתיימו (כך לדוגמה המאבק על סלילת שביל אופניים בין צומת גלילות לאזור התעשיה הרצליה פיתוח, הדרישה לסלול את שביל האופניים בשדרות קרן קיימת לישראל בתל אביב שאמור היה להיות סלול על פי תכנית החומש של עיריית תל אביב עוד בשנת 2013, ועוד).

מספר רוכבי האופניים בכל הערים בישראל גדל באופן משמעותי מאז הבחירות הקודמות וכדאי שהמועמדים (ובכלל זה ראשי הערים המכהנים) יקחו לתשומת ליבם שחלק מהמצביעים יצביעו למועמדים שמתכוונים לקדם תחבורת אופניים.

אפשר לנשום אוויר נקי, דרשו זאת מראש העיר. דקלה בן יעקב


כתבות קשורות:

הסכסוך הכספי שמונע סלילת שביל אופניים בין מחלף גלילות להרצליה

המדרכה בשד’ קק”ל בתל אביב הורחבה בסיוע אגף גנים ונוף

בית המשפט הקפיא לשנה תוכנית להפקעת קרקעות בשדרות קק”ל בתל אביב

הבטחת בחירות שלא מומשה: זאב בילסקי (רעננה): נשאף לייצר רשת שבילי אופניים

האם שבילי האופניים בכפר סבא יתחברו זה לזה?

הקמפיין ושברו בפתח תקוה: “אין די שבילי אופניים בעיר”

תכנית אב לשבילי אופניים ברמת השרון יצאה לדרך

חוק האופניים החדש מסכן חיים ופוגע בתחבורת האופניים

פרסומת – מוצרים לרכישה באתר

אתר זה הינו אתר חברתי שתורם חלק מהכנסות החנות שבו לפעילות חברתית וסביבתית דוגמת זו שהתוודעתם אליה בפוסט הנוכחי, ובדרך כלל נעשית ‘מאחורי הקלעים’. הכנסות אלו תשמשנה אותנו לפיתוח ולהפעלת פרוייקט ייחודי שמטרתו לעודד עובדים להגיע לעבודה באופניים (פרויקט שהרשויות אינן מוכנות לממן את פיתוחו), משמע ברכישת מוצרים בחנות זו אתם מסייעים להפחתת עומסי תנועה (פחות רכבים על הכביש); להפחתת עומסים על מערכת הבריאות (פעילות גופנית מונעת מחלות, מאריכה חיים ותורמת לאיכות החיים); ולהפחתת פליטת גזי חממה (אשר גורמים להתחממות הגלובלית ולשינויי האקלים).